Saturday 16 April 2016

Penghargaan



 

                   Saya ingin mengucapkan terima kasih kepada ibu bapa saya Encik Nooraznan Bt Abdul Karim dan Puan Norbisah Bt Hanafiah. Mereka memberi sokongan penuh untuk saya apabila saya menjalani latihan industri saya. Mereka juga percaya pada saya bahawa saya dapat menyiapkan laporan terakhir saya berjaya dan memberikan saya sokongan moral untuk itu. Ibu bapa saya menyokong saya apabila saya menghadapi sebarang masalah semasa tempoh latihan dan menyediakan laporan akhir juga. Saya bersyukur kepada Allah S.W.T, kerana saya mampu untuk menjalani latihan industri dengan jayanya selama tempoh yang telah ditetapkan.
                   Saya ingin mengucapkan terima kasih kerana Politeknik Balik Pulau dan Kumpulan Wang Simpanan Pekerja kerana memberi saya peluang yang indah dan amanah dalam latihan industri saya di pejabat mereka. Mereka juga mengajar saya banyak pengalaman baru dan berharga yang saya dapat amalan dalam masa depan saya. Saya juga ingin merakamkan penghargaan saya kepada Penyelia Latihan Industri, En.Hanaffi Bin Husain kerana telah mengajar langkah-langkah yang disediakan laporan harian dan laporan industri dalam latihan mendalam dan pemahaman.
                    Di sini saya mengucapkan terima kasih kepada pensyarah saya Puan  Syuhada Bt Rodzi yang telah banyak memberi panduan semasa latihan dan membantu saya menyelesaikan semua masalah saya dalam menyediakan laporan akhir. Malah semua kakitangan di Kumpulan Wang Simpanan Pekerja juga turut membantu saya dengan memberikan beberapa idea untuk laporan akhir saya. Akhir sekali, saya ingin menyebut rakan-rakan saya iaitu Hasliza Bt Roslan, Noor Elisa Bt Abdul Rahim, Nordiyana Atiqah Bt Jafri, Pavithiradevi A/P Subramaniam dan Shalani A/P Nalathambi yang telah membantu saya dalam latihan industri saya untuk menyiapkan laporan terakhir saya dengan tepat dan sepenuhnya. Terima kasih kepada semua yang membantu saya untuk menyiapkan latihan saya.
                                       

No comments:

Post a Comment